חדשות

נטקאר בפייסבוק
מתיחות פנים, השתלות ותוספות - 2017
  סיטרואן C4 קקטוס  
        
        

שתפו עם חברים: Share


משחקת בכריות
סיטרואן ניסו להיות מקוריים ונועזים - ברוח היצרן הצרפתי היצירתי עד לפני 20 שנה -
ו"המציאו מחדש את הדה-שבו" עם קקטוס. שאפו. קומץ חובבי המכוניות בקהל כתבי
הרכב קם על רגליו ומחא כפיים, אבל הקהל הצביע ברגליים. אפילו אחותה-לשם, C4
המרובעת, המפוהקת - לא במקרה אפילו לא טרחנו לשתף אותה במבחן דרכים - 
הצליחה יותר. לסיטרואן לקח בדיוק שנתיים כדי להבין לאן נושבת "חכמת ההמונים":
קקטוס אאוט, C4 אין. קקטוס המחודשת דומה יותר ל-C4 השמרנית והיא גם תחליף
אותה בקרוב. סקודה ייטי ופיאט מולטיפלה לא לבד.

כמקובל במתיחת פנים, השינוי פחות מהותי ויותר צורני. כריות האוויר הבולטות
נשרו מהדלתות למפתנים, הפרצוף אימץ את הלוק המשפחתי ומסילות הגג הפכו
לאופציונליות. הסתכלו בתצלומים ההשוואתיים ולא תוכלו שלא להבחין בדגל הלבן.
כריות אחרות אמורות לשאת בעול השדרוג המהותי: כריות הידראוליות מחליפות
את תושבות הגומי שבקצוות בולמי הזעזעועים, פטנט סיטרואני שאמור לשפר את
נוחות הנסיעה ומושק לראשונה בקקטוס. סיטרואן טוענים שהמושבים החדשים הם
חלק אינטגרלי בחבילת הנוחות. קקטוס תמשיך להציע מנוע 3 צילינדרים בשלוש
גירסאות: אטמוספרי 82 כ"ס, טורבו 110 כ"ס (היחיד עם גיר אוטומטי) ו-130 כ"ס.
דיזל 120 כ"ס אוטומטי יצטרף בשלהי 2018. ברוח הזמן מצטיידת קקטוס המחודשת
בסוללה של תריסר עזרי נהיגה ובנווטן חדיש.