חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2017
  רנו מגאן RS  
        
      

שתפו עם חברים: Share


המפתח מאחור
מנוע ה-1.8 של מגאן הספורטיבית החדשה מפיק 280/6000 כ"ס ו-40/2400 קג"מ,
שזה פחות ממה שמציעות היריבות העיקריות. רנו מקווים שיכולת השילדה תפצה
על הנחיתות הזאת ו-RS תמשיך לשמור על אותה עליונות בתחום הניהוג שהפגין
הדור הקודם.

גולת הכותרת של המכונית - שבניגוד לקודמתה מוצעת בגירסת הצ'בק 5 דלתות ולא
קופה - היא היגוי כפול: הגלגלים האחוריים פונים גם הם עד זווית של 2.7 מעלות
(היגוי נגדי במהירות נמוכה; במהירות גבוהה פונים הגלגלים האחוריים בזווית של עד
מעלה אחת, במקביל לגלגלים הקדמיים). ההיגוי הכפול אמור להעניק יציבות וזריזות
ומאפשר הגה מהר יותר (במהירויות נמוכות הוא רק מקטין את רדיוס הסיבוב). בנוסף
מציעה גירסת 'קאפ' דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני (גירסת 'ספורט' מסתפקת בדיפ'
אלקטרוני) וצמיגים 245/19 (לעומת 235/18 בגירסה הפחות קיצונית). שתי הגירסאות
מציעות גיר ידני ואופציה של גיר רובוטי כפול מצמד. רנו לא פירסמו נתוני ביצועים אך
הצהירו על אפס-למאה בפחות מ-6 שניות. גירסת 'טרופי' 300 כ"ס תושק בעוד שנה.

מדד הסקרנות