חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  רנו מגאן RS  
        
      

שתפו עם חברים: Share


המפתח מאחור (עדכון)
מנוע ה-1.8 של מגאן הספורטיבית החדשה מפיק 280/6000 כ"ס ו-40/2400 קג"מ,
שזה פחות ממה שמציעות היריבות העיקריות. רנו מקווים שיכולת השילדה תפצה
על הנחיתות הזאת ו-RS תמשיך לשמור על אותה עליונות בתחום הניהוג שהפגין
הדור הקודם.

גולת הכותרת של המכונית - שבניגוד לקודמתה מוצעת בגירסת הצ'בק 5 דלתות ולא
קופה - היא היגוי כפול: הגלגלים האחוריים פונים גם הם עד זווית של 2.7 מעלות
(היגוי נגדי במהירות נמוכה; במהירות גבוהה פונים הגלגלים האחוריים בזווית של עד
מעלה אחת, במקביל לגלגלים הקדמיים). ההיגוי הכפול אמור להעניק יציבות וזריזות
ומאפשר הגה מהר יותר (במהירויות נמוכות הוא רק מקטין את רדיוס הסיבוב). בנוסף
מציעה גירסת 'קאפ' דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני (גירסת 'ספורט' מסתפקת בדיפ'
אלקטרוני) וצמיגים 245/19 (לעומת 235/18 בגירסה הפחות קיצונית). שתי הגירסאות
מציעות גיר ידני ואופציה של גיר רובוטי כפול מצמד. ארבעה חודשים אחרי החשיפה
הראשונה מפרסמים סוף סוף רנו נתוני ביצועים: שתי הגירסאות, הידנית והרובוטית
גומאות אפס-למאה תוך 5.8 שניות זהות, הידנית מגיעה ל-255 קמ"ש לעומת 250
בלבד ברובוטית. גירסת 'טרופי' 300 כ"ס תושק בסוף השנה.

מדד הסקרנות