חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2017
  סיאט ארונה  
        

שתפו עם חברים: Share


לה קוקראצ'ה
איביזה על סטילטו? אטקה גמדי? Q2 עממי? ג'וק בספרדית? כל התשובות נכונות.
סיאט נטלו את איביזה החדשה - הסופר-מיני הראשונה של קונצרן VW המשתמשת
בפלטפורמה המודולרית - ובמקום לייצר אותה בגירסת קופה 3 דלתות ספורטיבית,
כפי שנהגו לעשות כשאנשים אהבו לנהוג, עשו ממנה ג'יפון: האריכו אותה ב-8 ס"מ
(ל-4.14 מ'), הצרו אותה בארבעה (1.70) והגביהו אותה בעשרה (1.54), כולל
הגבהת מירווח הגחון ב-5 ס"מ - לא למען כושר עבירות (לארונה אין הנעה כפולה),
אלא כדי להגביה את מושב הנהג בשיעור דומה. תא המטען נדיב יחסית בנפח של
של 400 ליטר, למרות שהמושב האחורי המרווח לא ניתן להזזה אלא לקיפול בלבד.
שלא כמקובל היום, החלונות האחוריים גדולים, אבל באופן תמוה אין פתחי מיזוג
אחוריים.

ארונה אמור לשמש תחליף לשתי איביזות - קופה ספורטיבית וסטיישן שימושי -
שכבר לא מיוצרות בדור החדש. הוא מוצע ב-4 רמות גימור, כולל FR - היחידה
עם מנוע טורבו 1.4 ליטר 150 כ"ס (גיר ידני או רובוטי חכם). יתר הגירסאות 
מסתפקות במנוע 3 צילינדרים  1.0 ליטר 95 כ"ס (גיר ידני בלבד) או 115 כ"ס
(ידני או DSG). יצא לסיאט
 ג'וק מרובע, ואילו אתם בכלל רציתם איביזה קופרה.

מדד הסקרנות