חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2017
  ב-מ-וו 6GT  
        

שתפו עם חברים: Share


אותו ברווזון, אבל פחות מכוער
אחת היציאות היותר תמוהות של ב-מ-וו היתה 5GT, ילידת 2009. בעוד ש-GT
אחרת שלהם, 3GT, היתה לא פחות מכוערת אך לפחות העניקה ל-3 מרחב 
פנימי ראוי, האחות הגדולה - שכלל לא היתה מבוססת על 5 אלא על 7 - פשוט
נפלה בין הכסאות. העובדה שהשיווק המקומי של השתיים נקטע באיבו, מדברת
בעד עצמה. ואולם, היצרן הגרמני לא ממהר להודות באובדן דרך ועכשיו יוצאת
5GT למקצה תיקונים, שכולל את החלפת השם. מאחר שסדרה 6, קבריולה
וקופה, עומדת להיות מוחלפת על-ידי סדרה 8, הופכת 5GT להיות... 6GT.
מבולבלים? נבוכים? אתם לא לבד.

6GT ממשיכה לשמור הן על הפלטפורמה של 7 והן על תצורת הצ'בק-קופה 
עם דלת חמישית. כדי למתן את האפקט הוויזואלי מונמך הדגם החדש בשני
ס"מ ומוארך בתשעה, מה שמגדיל את נפח תא המטען ב-110 ליטר, לא פחות,
אך מן הסתם לא את המרחב הפנימי והגישה אליו. בשלב ראשון מקבלת 6GT
שני מנועי בנזין, 2.0 ליטר 258 כ"ס ו-3.0 ליטר 340 כ"ס, ומנוע דיזל 265 כ"ס.
הבנזין החזק והדיזל מקבלים גם הנעה כפולה.

מדד הסקרנות