חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  סיטרואן C5 איירקרוס  
        

שתפו עם חברים: Share


שובו של מרבד הקסמים
המיקרוואן החדש של סיטרואן, הממוקם בין פיג'ו 3008 ל-5008, משיק
שתי טכנולוגיות חדשות: היברידית בנזין עם הנעה כפולה ומיתלה פורץ
דרך עם כריות הידראוליות המשפרות את יכולת השיכוך. למנוע הטורבו
בנזין 200 כ"ס מצטרפים שני מנועים חשמליים 
פלאג-אין, אחד מלפנים
והשני מאחור, המעלים את ההספק הכולל ל-300 כ"ס.

הגירסה ההיברידית הנ"ל  תושק רק בשנה הבאה, מה שלא מפריע
לסיטרואן לפרסם כבר עכשיו תצלומי נסיעת שטח קרביים(...). בינתיים
מסתפק המיקרוואן בהנעה קדמית עם שני מנועי בנזין, 1.2 ליטר 130
כ"ס ו-1.6 ליטר 180 כ"ס (שניהם עם גיר אוטומטי 8 מהירויות) וזוג
מנועי דיזל.

עם אורך של 4.50 מטר, איירקרוס זהה באורכו לפולקסווגן טיגואן אך
בסיס הגלגלים שלו ארוך בחמישה ס"מ. בהשוואה ל-3008 המשתמש
באותה פלטפורמה מודולארית, הסיטרואן ארוך יותר ב-5 ס"מ בשני
המימדים. כמקובל בפיג'ו-סיטרואן, שלושת המושבים האחוריים זהים
ונפרדים, הזזתם קדימה מאפשרת את הגדלת נפח תא המטען מ-580
ל-720 ליטר וקיפולם יוצר משטח הטענה בנפח 1630 ליטר.

מדד הסקרנות