חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2017
  פיאט טיפו
        

שתפו עם חברים: Share


יותר אירופאית
אחרי הסדאן המאכזבת מגיעה גירסת הצ'בק, שלפחות מבחינה מכנית מציעה גם
שתי גירסאות מעניינות ומבטיחות יותר מאותה 1600 אוטומטית: 1.4 ליטר טורבו
ידנית ודיזל עם גיר רובוטי חכם. למרבה הצער, הבנזין האוטומטית מציעה את אותו
קומבו שבסדאן, עם מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי וגיר פלנטרי.

טיפו מיוצרת בטורקיה, לצד דובלו. כמו דאצ'יה, גם היא מיועדת להיות משווקת
בעיקר במדינות מתפתחות ולכן יכולה להסתפק בפלטפורמה משודרגת של פונטו
ובמכלולים, שחלקם אינם המילה האחרונה מבחינה טכנולוגית. גירסת סטיישן
אמורה להצטרף בהמשך.

ההצ'בק משווקת ברמת גימור אחת, "ספורטיבו", שלוח המחוונים שלה משודרג עם 
מסך מולטימדיה 7 אינץ' (אך עדיין עם פתחי מיזוג בגובה הברכיים) ואבזור בטיחות
עשיר יחסית, שכולל בקרת שיוט אדפטיבית ובלימת חירום אוטונומית. ההצ'בק לא
חוזרת על הטעות השיווקית של הסדאן ומצויידת בצמיגים בחתך נורמלי.


 

למפרט המלא במדריך