חדשות

נטקאר בפייסבוק
מתיחות פנים, השתלות ותוספות - 2017
  לקסוס LS500h  
        
  

שתפו עם חברים: Share


ועכשיו הדבר האמיתי
דקותיים אחרי השקת ספינת הדגל LS, משיקים לקסוס את הגירסה ההיברידית.
בניגוד לגירסת הטורבו הרגילה, שתשווק באירופה עם הנעה כפולה בלבד, 500h
תוצע גם עם הנעה אחורית. ההספק המשולב הוא 354 כ"ס וגיר דו-שלבי (גיר בעל
4 מהירויות מתווסף לגיר הרציף) אמור לבטל את תחושת הנהיגה עם הגיר הרציף,
העיקרי, כדי לאפשר תגובה ישירה יותר לפעולות הנהג ושיפור הביצועים (נתוני
ביצועים טרם פורסמו). לעזרת הנהג נרתמת מערכת "קוראת מחשבות" המתאימה
את פעולת הגיר לסגנון הנהיגה, מבלי שהוא יצטרך לבחור בעצמו מצב נהיגה שונה.
הנהג יכול גם להחזיק את ההילוכים באופן ידני, תוך שימוש במנופי הגיר שמאחורי
גלגל ההגה  - אבזור נהיגה שלא היה קיים בעבר בלקסוס היברידית. 
תא נוסעים
מהודר אפילו יותר משלים את החבילה.