חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2017
  DS שבע קרוסבק  
        

שתפו עם חברים: Share


אל תקרא לי סיטרואן
בשבוע בו פירסם היצרן הצרפתי PSA (פיג'ו-סיטרואן) מאזן מרשים ופצח במו"מ
על רכישת אופל, משיקה חטיבת הפרימיום שלו את מכונית הבכורה שלה. טוב,
הרבה מהצהרת הכוונות המרשימה דיוויין לא נשאר. מה כן? עוד מיקרוואן בסגנון
אודי Q5, עם תא נוסעים מרשים וקמצוץ טכנולוגיה מתקדמת, גם אם לא מקורית.

עם אורך של 4.57 מטר, 7 קצר מפיג'ו 5008 החדש, איתו הוא חולק פלטפורמה
מודולארית (הגובה זהה לזה של פיג'ו 3008 הקצר יותר). מאחר ש-7 דווקא
מסתפק ב-5 מושבים, אין לו צורך בסנטימטרים הנוספים. לרשות הנהג והנוסעת -
או להיפך - עומדים שני מסכי 12 אינץ' חדים וצבעוניים. את תא הנוסעים ניתן לקבל
במיגוון צבעים ורמות גימור. סיטרואן זנחו את המיתלה ההידראפניאומטי ו-DS
טוענים שמצאו לו תחליף ראוי: מצלמה עילית סורקת את פני הכביש ומדווחת 
למיתלים המתכווננים על בורות ומהמורות כדי שאלה ייערכו לקדם את פני המכה.
המערכת, הנקראת אקטיב סקאן, דומה למערכת מג'יק בודי קונטרול של מרצדס.

7 קרוסבק מצוייד בגירסת 8 מהירויות חדשה של הגיר האוטומטי היפני, אבל זו
תוצע רק עם המנועים החזקים יותר, טורבו בנזין 180-225 ודיזל 130-180 כ"ס.
הבנזין 3 צילינדרים 130 כ"ס מצוייד בגיר ידני בלבד. עם מנועים אלה מסתפק
המיקרוואן בהנעה קדמית, אבל בשנה הבאה תתווסף גירסה היברידית 300 כ"ס
בה יניע המנוע החשמלי את הגלגלים האחוריים. סוללה עדכנית של עזרי נהיגה
וראיה מגיעה עד לרמה חצי-אוטונומית.



 
 

מדד הסקרנות