חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2018
  DS שבע קרוסבק
        

שתפו עם חברים: Share


אל תקרא לי סיטרואן
7 קרוסבק היא מכונית הבכורה של DS, חטיבת הפרימיום של פיג'ו-סיטרואן.
הרבה מהצהרת הכוונות המרשימה דיוויין לא נשאר. מה כן? עוד מיקרוואן בסגנון
אודי Q5, עם תא נוסעים מרשים וקמצוץ טכנולוגיה מתקדמת, גם אם לא מקורית.

עם אורך של 4.57 מטר, 7 קצר מפיג'ו 5008 החדש, איתו הוא חולק פלטפורמה
מודולארית (הגובה זהה לזה של פיג'ו 3008 הקצר יותר). מאחר ש-7 דווקא
מסתפק ב-5 מושבים, אין לו צורך בסנטימטרים הנוספים. לרשות הנהג והנוסעת -
או להיפך - עומדים שני מסכים חדים וצבעוניים. את תא הנוסעים ניתן לקבל
במיגוון צבעים ורמות גימור. שתי רמות הגימור מציעות כל אחת בחירה בין שני
עיצובים שונים בהשראה ספורטיבית או "פריזאית".

סיטרואן זנחו את המיתלה ההידראפניאומטי ו-DS טוענים שמצאו לו תחליף ראוי:
מצלמה עילית סורקת את פני הכביש ומדווחת למיתלים המתכווננים על בורות
ומהמורות כדי שאלה ייערכו לקדם את פני המכה. המערכת, הנקראת אקטיב סקאן,
דומה למערכת מג'יק בודי קונטרול של מרצדס. 7 קרוסבק מוצעת בארץ אך ורק
עם מנוע דיזל 2.0 ליטר 180 כ"ס, זהה לזה שבשני הפיג'ו הנ"ל אך עם גיר חדש
בעל 8 מהירויות, שעושה כאן את הופעת הבכורה המקומית שלו. בעתיד הלא רחוק
ישודך מן הסתם הגיר היפני הזה גם למנועי בנזין ואז אולי נראה כאן עוד גירסאות 
של DS7. בינתיים מסתפק קרוסבק בהנעה קדמית, אבל בשנה הבאה תתווסף
גירסה היברידית 300 כ"ס בה יניע המנוע החשמלי את הגלגלים האחוריים. 

למפרט המלא במדריך