חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2017
  לנד-רובר דיסקאברי
        
    

שתפו עם חברים: Share


הגם אתה, דיסקו?
על הנייר, דיסקאברי 5 הוא הצלחה גדולה: קל יותר, מרווח יותר,
מהיר יותר, חסכוני יותר ומצוייד יותר. בחיים הוא נראה כמו פורד
אקספלורר
עם פרונט של ריינג' רובר, איבד את הלוק הזוויתי 
המסוקס והייחודי שלו לטובת מראה רך ועגלגל. ובשטח? הוויתור
על שילדת סולם נפרדת לטובת מרכב אחוד, שעיקרו אלומיניום,
אמנם מתבטא בהפחתת משקל מסיבית של 480 קילו, אבל זה
עלול לבוא על חשבון כושר עבירות. 

גירסאות 5+2 מושבים מצויידות בקפיצי אוויר, שמעלים את מירווח
הגחון לעומת קפיצי הפלדה מ-22 ל-28 ס"מ, מגדילים את זווית
הגישה מ-29 ל-34 מעלות ואת זווית הנטישה מ-27 ל-30.
נקודת אור: ברוב הגירסאות ניתן לקבל צמיגים סלחניים בחתך
65 (יש גם בחתך 55); בדגם הקודם, החתך המירבי עם 7 מושבים
היה 55. נקודת צל: בגירסה הבסיסית אין הילוך כוח. בדיסקאברי,
כן בדיסקאברי. 

הארכת המרכב ב-14 ס"מ ובסיס הגלגלים בארבעה מאפשרים,
לטענת לנד-רובר, מרחב ישיבה ל-7 מבוגרים, כשאלה מאחור
נהנים מריצפה מוגבהת למען שדה הראיה (יש גם גירסת חמישה
מושבים). נפח תא המטען הצטמק מ-280 ל-258 ליטר והדלת שלו
עשויה יחידה אחת, זונחת סימן היכר נוסף של דיסקאברי. קפיצי אוויר
מאפשרים את הנמכת הרכב ב-4 ס"מ בחניה, לטובת גישה קלה
יותר לתא הנוסעים. טוב, נראה אתכם מוותרים על מדרגת דאווין,
שמן הסתם תוצע כאופציה...

 

למפרט המלא במדריך