חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2017
  הונדה סיוויק
        
        
        

שתפו עם חברים: Share


ברוכה הבאה לעידן הטורבו
לדור החדש של סיוויק שתי כותרות טכנולוגיות: מנועי טורבו ומיתלה אחורי נפרד.
הקו הספורטיבי של הדור הנוכחי נשמר, אבל סיוויק דור 10 ארוכה יותר באופן

משמעותי (פלוס 13 ס"מ), רחבה יותר (פלוס 3 ס"מ) ונמוכה יותר (מינוס 2 ס"מ),
לטובת 
עיצוב דמוי קופה. התוצאה: סיוויק הצ'בק היא המכונית הגדולה בקטגוריה
(ארוכה ב-25 ס"מ מהגולף). גם לתא המטען (478 ליטר) אין במה להתבייש,
למרות נטישת פטנט הקיפול לאחור של המושבים האחוריים. 

פלטפורמה חדשה מאפשרת שיפור של 52 אחוז בקשיחות המבנית והפחתת
משקל קלה של 16 קילו. סיוויק החדשה מנצלת את הפלטפורמה הזאת כדי
להצטייד במיתלה אחורי נפרד. לוח המחוונים הרבה פחות מתחכם מזה של הדור
היוצא ומצוייד במסך מגע 7 אינץ'. ואולם, 
הבשורה הגדולה של הדור החדש
נמצאת מתחת למכסה המנוע: סוף סוף גם סיוויק עוברת למנועי טורבו. ההיצע
כולל 1.0 ליטר 129 כ"ס 
ו-1.5 ליטר 182 כ"ס. הבשורה הפחות משמחת: דווקא 
גיר רציף נבחר להיות האופציה האוטומטית (ה-1.0 מוצעת בארץ גם עם גיר
ידני).
הגירסה הספורטיבית Type-R טרם הגיעה ארצה, הסדאן, המיוצרת
בתורכיה (המכונית האפורה בתצלומים), הצטרפה עם גירסת ציי רכב בסיסית
המצויידת במנוע אטמוספרי ונטולת אבזור בטיחותי אקטיבי. הונדה מבטיחים,
שרמות הגימור הגבוהות יותר, שיגיעו לארץ בעתיד, יצויידו בבולמים אחוריים
אדפטיביים.

ההצ'בק המשווקת בארץ מציעה את שני המנועים וברמת גימור אחת עם כל
מנוע. בשתיהן מצלמה אחורית ובקרת אקלים, ללא פתחי אוויר מאחור ו
סוללת
עזרי בטיחות אקטיביים: בלימה עצמונית, שמירת נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.
ה-1.0 ליטר מסתפקת במערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית, ה-1.5 ליטר
מחליפה אותה במערכת המקורית "הונדה קונקט". 
 

למפרט המלא במדריך