חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2017
  יונדאי i30
        
      

שתפו עם חברים: Share


כבר אין מנוס מטורבו
הדבר היחיד שלא השתנה בדור החדש של הקומפקטית הקוריאנית הוא דווקא
הבסיס, הפלטפורמה. בניגוד לטרנד העכשווי בתעשיית הרכב, יונדאי טרם עברו
לפלטפורמה מודולארית, כזו המאפשרת הפחתת משקל משמעותית. התוצאה:
המשקל לא השתנה מהותית ובסיס הגלגלים נותר זהה, למרות הארכת הגוף
בארבעה ס"מ, הרחבתו בשניים והנמכתו בסנטימטר בודד, לטובת צללית יותר
דינמית. תא המטען תפח ב-17 ליטר. לצד החיוב, i30 שומרת על מיתלה אחורי
נפרד בכל הגירסאות ויונדאי מדווחים שהקשחת המרכב משפרת את הניהוג
וגם ההגה זכה לתגבור - לא של כוח אלא של תחושה.

גירסת ההצ'בק 5 דלתות שמגיעה עכשיו ארצה הושקה בחו"ל לפני למעלה 
משנה ובינתיים הצטרפו אליה סדאן ("פאסטבק"), סטיישן וספורטיבית. לארץ
מגיעה i30 בגירסת מנוע אחת, טורבו 4 צילינדרים 1.4 ליטר 140 כ"ס, עם
גיר רובוטי חכם 7 מהירויות ובשתי רמות גימור.

בעוד שהעיצוב החיצוני לא שובר צורה - הגריל החדש מאפיין את כל דגמי יונדאי -
תא הנוסעים עוצב מחדש, עם דגש על מסך מגע מרכזי  8 אינץ'. כמקובל היום
מצויידת i30 החדשה בעזרי בטיחות אקטיביים  ובקרת שיוט אדפטיבית. הגירסה
היקרה מוסיפה צמיגים נמוכים יותר(...), מושב נהג חשמלי, סאנרוף והנעה ללא
מפתח.

למפרט המלא במדריך