חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2017
  סקודה קודיאק
        
  

שתפו עם חברים: Share


סקודה עושה סורנטו - עם שם של תרופה
כמו אינספור דגמים דומים לפניו, קודיאק - זה שם שסקודה המציאו, לא אני -
משתמש במכלולים מוכרים מהמחסן, מציע הנעה קדמית או כפולה ותצורת
חמישה או כאילו-שבעה מושבים. מישהו אמר קיה סורנטו?

קודיאק מוצע בארץ באינספור גירסאות, מאפשר התאמה אישית בזכות שתי
תצורות הנעה, שלושה מנועים, שלוש רמות גימור ושפע של מערכות בטיחות
ואבזור מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית. חבל שרמות הגימור היותר
גבוהות מחייבות גם צמיגים בחתך נמוך ושדווקא מנוע הדיזל לא מציע הנעה
כפולה. 


המנועים מוכרים, טורבו בנזין 1.4 ליטר 150 כ"ס עם ניתוק שני צילינדרים
בשיוט  ו-2.0 ליטר 180 כ"ס או דיזל 150 כ"ס, משודכים לגיר DSG. למרבה  
הצער, קודיאק לא מנסה אפילו להציע שמץ מהייחוד והשארם של אחיו הקטן
ייטי, שיוחלף בהמשך השנה על-ידי דגם נוסף, קארוק.

למפרט המלא במדריך