המיקרוואן המודרני של סיטרואן, בשתי גירסאותיו - קצר וגרנד - מקבל את
המנוע/גיר העכשווי של הקבוצה, טורבו בנזין 3 צילינדרים 130 כ"ס וגיר
אוטומטי 6 מהירויות, זהה לזה המותקן בפיג'ו 308. המנוע החסכוני מתווסף
לבנזין 1.6 ליטר 165 כ"ס המוכר. מתיחת הפנים מלווה בנגיעות קוסמטיות,
חיצוניות ופנימיות, ושדרוג אבזור הבטיחות והתקשורת (פלוס פתיחה ללא
מגע של הדלת החמישית). למרבה הצער, בקרת שיוט אדפטיבית תוצע רק
עם מנוע הדיזל 150 כ"ס.