הדור השני של מכונית הקופה מאמץ את הלוק של המקור, עם שינויים
מיקרוסקופיים. הבשורה העיקרית היא מעבר לפלטפורמה מודולרית
(שכבר משרתת את A4 החדשה), שמאפשר חסכון משקל של עד
60 קילו. בסיס הגלגלים צמח בסנטימטר בודד, אבל הפלטפורמה
מאפשרת הגדלה קלה של המרחב הפנימי ותא המטען. לוח מחוונים
וירטואלי מוצע רק כאופציה.
לארץ מיובאת A5 בשתי גירסאות, 190 כ"ס עם גיר רובוטי והנעה קדמית,
ו-252 כ"ס עם גיר רובוטי והנעה כפולה. S5 מקבלת מנוע V6 טורבו עם
354 כ"ס (תוספת של 21 כ"ס), וגיר אוטומטי פלנטרי 8 מהירויות.
בארץ מסתפקת A5 במערכת בלימה עצמונית וסאנרוף. לוח מחוונים
וירטואלי הוא אופציה ב-25 אלף שקל, בקרות שיוט אדפטיבית וסטייה
מנתיב הן אופציות נוספות עבור 35 אלף, בחבילה הכוללת גם צמיגים
בחתך 35 וחישוקים בקוטר 19 אינץ'.
|