קוגה האירופאי מקבל מתיחת פנים ומגיע ארצה עם היצע גירסאות עשיר ומצוייד.
החרטום והזננב מקבלים את הלוק העדכני והמוצק יותר של פורד ומערכת ההנעה
הכפולה מחכימה, עם אפשרות לחלוקת מומנט מיטיבית ומיידית בין כל הגלגלים
(למעט הגירסה היקרה, כולן מסתפקות בהנעה קדמית). תא הנוסעים ברמת
Titanium ומעלה זוכה במערכת תקשורת/בידור דור חדש ("סינק 3") ומערך
אבזור הבטיחות משתדרג בחלק מהגירסאות: Trend X ומעלה מקבלות בלימה
עירונית עצמונית ושמירת נתיב, Titanium X עם הנעה כפולה היא היחידה בין
חמש הגירסאות - כולן עם מנוע טורבו בנזין 182 כ"ס וגיר אוטומטי פלנטרי -
שמקבלת גם בקרת שיוט אדפטיבית.
|