פיג'ו הגיעו כנראה למסקנה, של-308 הנוכחית יש שילדה מספיק טובה כדי
לאפשר לה לשחק במגרש של הגדולים. ל-308GTI מנוע 1.6 טורבו 270 כ"ס
וגיר ידני - ורק ידני! - 6 מהירויות. ההגה, המיתלים והבלמים תוגברו והמרכב
קרוב יותר לאספלט בסנטימטר שלם. האיפור החיצוני והפנימי הוא כמקובל
בז'אנר, כולל השתלת הלוגו GTI בכל מקום אפשרי. 10 אלפים שקל נוספים
קונים גם מרכב שני גוונים דוקר בעין. אבזור תקני כולל צמיגי 235/35X19 וגם
דיפרנציאל מכני מוגבל החלקה מסוג טורסן (בקרת היציבות ניתנת לניתוק מלא).
מושבי הספורט מציעים גם כיוונון חשמלי וגם מנגנון עיסוי. המפרט אינו כולל עזרי
בטיחות אקטיביים.
ל-GTI הראשונה של פיג'ו, 205 האלמותית, הענקתי את הכותרת, "לא נושאת
שם GTI לשווא"; האם גם 308GTI תזכה לשאת את השם בזכות ולא בחסד?
|