חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2013
  פולקסווגן גולף
        
    

שתפו עם חברים: Share


אלוהים נמצא בפרטים
כמו אחותה אודי A3 החדשה גם גולף דור 7 משתמשת בפלטפורמה המודולארית
MQB שעיקר כוחה בהפחתת עלויות ומשקל; במקרה הזה, הדיאטה מגיעה עד
100 קילו - וזה ללא שימוש בחומרים אקזוטיים כמו אלומיניום או סיבי-פחמן.
בשילוב עם מנועים חסכוניים יותר (העיקרי שבהם הוא 1.4 ליטר טורבו בנזין,
140 כ"ס, שמנתק צמד צילינדרים בשיוט רגוע), טוענת גולף VII לחסכון של
23 אחוז בצריכת הדלק. מנוע זה לא מגיע בינתיים ארצה.

גולף החדשה היא גם מרווחת, מהודרת, איכותית, מצויידת ובטיחותית יותר.
הגדלת המרחב הפנימי הושגה הודות להארכת בסיס הגלגלים (59 מ"מ) והגדלת
הגוף (56 מ"מ באורך, 13 מ"מ ברוחב) - ולמרות הנמכתו (28 מ"מ). בתא
הנוסעים זה מתבטא בהגדלת מרחב הרגליים מאחור (15 מ"מ) והרחבת מרחב
הכתפיים (30 מ"מ) והמרפקים (20 מ"מ). נפח תא המטען גדל בשלושים ליטר.
שינויי הממדים איפשרו לפולקסווגן לשנות את המבנה הארגונומי הפנימי,
כשמושב הנהג הוזז לאחור, מוט ההילוכים הוגבה והרווח בין הדוושות הוגדל.

בעוד שהשינויים הנמדדים בתא הנוסעים אינם עוצרי נשימה, VW מצהירים על
שידרוג של איכות התא וציודו (הלקוח בחו"ל יכול לבחור בין שלושה גדלים
ותצורות של מסך מגע, כולל 8 אינץ' תלת-ממדי). גולף דור 7 מצויידת לראשונה
במערכת בקרת נסיעה (באודי היא נקראת "דרייב סלקט"), השולטת על אופי
פעולת המצערת, הגיר הרובוטי, ההגה (והבולמים המתכוונננים, בגירסאות
המצויידות בהם). לרשות הנהג אפשרות בחירה בין חמישה מצבים: אוטומטי,
נוח, דינמי, חסכוני ואישי. גם מערכת זו עדיין לא מוצעת בארץ. מצד שני,
הגירסה הבסיסית (1.2 ליטר 105 כ"ס) מוותרת על מיתלה אחורי נפרד...

למפרט המלא במדריך