חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2013
  לנד-רובר ריינג' רובר
        

שתפו עם חברים: Share


דיאטה מלכותית
הנובו-רישים של אסיה אוהבים לעשות רושם, ובמקום ההוא גודל הוא המתכון
לרושם. אז זוהי שעתם הגדולה של הלימוזינות (שחלקן מיוצרות במיוחד לשוק
הסיני) ושל המפוארים ברכבי השטח. הריינג' הגדול עדיין נחשב למלך הבלתי
מעורער של תת-הקטגוריה, אבל אותות הזמן כבר ניכרים בו; במהלך 42
שנותיו, היו לו רק שלושה דורות, האחרון שבהם חוגג עוד מעט בת-מצווה.
הדור הרביעי, שיגיע לכביש בתחילת שנה הבאה, אמור לפתור את אחת משתי
נקודות התורפה של הדגם הנוכחי: הגישה למושב האחורי והמרחב בו. הודות
להארכת בסיס הגלגלים, מרחב הרגליים מאחור הוגדל בתריסר ס"מ ולפי
התצלומים גם הדלת האחורית פחות צרה.

זה שינוי חשוב, אבל לא זאת גולת הכותרת של הדגם החדש. לנד-רובר הלכו
אצל האחות יגואר, נטלו ממנה את טכנולוגיית האלומיניום של XJ והם מיישמים
אותה בריינג' החדש. התוצאה: מרכב אלומיניום שהוא קל ב-420 קילו וב-39
אחוז מגוף הפלדה הנוכחי. ומאחר שהריינג' בנוי בתצורת שילדה אחודה, גם
היא כוללת חלקים מאלומיניום. הפחתת המשקל הדראסטית מאפשרת
לבריטים להמשיך להשתמש במנועי הדור הקודם, שני דיזלים ובנזין אחד.

מהאחות הקטנה והמצליחה איווק נטל אבי המשפחה המלכותית כמה מוטיבים
עיצוביים, שעושים אותו דינמי יותר גם למראה אך בלי לגעת במאפיינים
המרכזיים. אפילו הגריל הענק קיבל שיפוע קל. תא הנוסעים שומר על הופעתו
המוצלחת, בה מככב לוח מחוונים דיגיטלי. ומאחר שעכשיו המרחב מאחור
סביר יותר, ניתן יהיה לקבל את ריינג' 4 גם עם זוג מושבים אחורי נפרד,
שהקונסול המרכזי מגיע עד אליו. הדור הרביעי מקבל את הדור השני של בקרת
נסיעת השטח, שבסיוע קפיץ אוויר בכל פינה אמור להמשיך ללעוג למכשולי
הטבע. לנד-רובר מבטיחים, שהקשיחות המבנית של גוף האלומיניום גבוהה
יותר, שיפור שמורגש לדבריהם גם בהתנהגות רכב השטח על הכביש. ריינג'
החדש מבטיח להיות מרווח, נוח, זריז וחסכוני מקודמו ולהישג הזה הוא מגיע
כמעט בלי לעגל פינות.

למפרט המלא במדריך