חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2010
  אלפא ג'ולייטה
        
        
      

שתפו עם חברים: Share


buongiorno גולף
כל מי שאוהב מכוניות מחזיק פינה חמה בלב לאלפא-רומיאו, גם אם מעולם
לא היתה לו אחת. לא פלא שנחיתת מחליפת 147 המבוששת מתקבלת בהרבה
יותר סקרנות מאשר כל מכונית קומפקטית אחרת. המתחרה החדשה בגולף
מצויידת לא רק בגנים הנכונים אלא גם בתכונות הולמות, שילוב של עיצוב
וטכנולוגיה: הופעה מושכת המגובה במכלולים מודרניים ומבטיחים.

כדי לאפשר מרחב ישיבה טוב למרות צללית הקופה, בחרו אלפא בפתרון מוכח
אך לא אלגנטי: גודל. ג'ולייטה ארוכה בארבעה-עשר סנטימטר(!) מגולף, בסיס
הגלגלים שלה ארוך בחמישה, אבל גגה נמוך בשניים. תא המטען של שתיהן
זהה (וגדול ב- 58 ליטר מזה של 147). בניגוד לגולף, ג'ולייטה מוצעת בגירסת
5 דלתות בלבד, כשידיות הדלתות האחוריות מוצנעות, כמו ב- 147 . משום מה
לא יכלו אלפא להתאפק וזרעו לדים אוריינטליים בפנסים, משל היו אודי.

מאחורי הגריל הג'ולייטי המודגש אפשר יהיה למצוא רק מנוע טורבו מודרני:
בנזין 1.4 ליטר 120 כ"ס או 170 כ"ס מסדרת מולטיאייר המהפכנית, שניהם עם
מערכת עצור-סע חסכונית, בנזין 1750 סמ"ק 235 כ"ס בגירסת עלה תלתן ירוק,
ושני דיזלים מודרניים. בנוסף לגיר ידני תציע ג'ולייטה, כמו גולף, גיר רובוטי
חכם כפול מצמד (זה יקרה באמצע 2011). וכמו הגולף, גם ג'ולייטה מגייסת
מיתלה אחורי נפרד. אלפא מדווחים על הגה חדשני (המנוע החשמלי מותקן על
המסרק ולא על המוט, כדי לא לחזור על סינדרום המיטו); יש לקוות ששלל
המערכות האלקטרונית, החל מאותה DNA מיותרת וכלה בדיפרנציאל
האלקטרוני Q2 היעיל, לא יסרסו את האחות הגדולה וישאירו לנו משהו
מהניחוח של ג'ולייטה, אם לא המקורית אז לפחות הקודמת.

למפרט המלא במדריך