חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2011
  אופל איניסיניה
        
        

שתפו עם חברים: Share


נצחון הצורה על המהות
לפני שבע שנים החליטו אופל, שהסיוע לו זקוקה וקטרה המדשדשת שלהם
צריך לבוא מהכיוון הפרקטי. וכך נולדה סיגנום, גירסת סטיישן מרווחת וחכמה
אך לא הכי נאה של וקטרה. ההימור לא ממש צלח וסיגנום לא הותירה את
חותמה. ב- 2008 , כשהגיע תור דור חדש לווקטרה, החליטו אופל להיפטר
מהשם שהיה לנטל ולהמר על כיוון הפוך לגמרי: מכונית בעלת שם חדש,
אינסיניה, המציבה צורה לפני מהות. יורשת הווקטרה מצטרפת לזרם הולך
וגדל, שבעקבות הצלחת מרצדס CLS אימץ את תצורת סדאן-קופה (אם כי
במקרה האינסיניה נראה שהתשלום במרחב הפנימי פחות דרסטי).

העיצוב אילץ גם את הארכת הגוף ב- 23 ס"מ תמימים וזה - להבדיל מהקמט
בדופן - כבר גובה מחיר אמיתי. עם אורך של 4.83 מטר (זהה בסדאן
ובהצ'בק), אינסיניה קצרה בסנטימטר בודד ממונדיאו אך ארוכה ממכוניות
מנהלים אירופאיות אחרות. לעומת זאת, בסיס גלגלים של 2.74 מ' קצר ב- 10
ס"מ תמימים לעומת המונדיאו וקרוב מאוד לזה של מספר מתחרות. אין ספק;
באינסיניה הצורה ניצחה.

באירופה מוצעת אינסיניה, שזכתה שם בתואר "מכונית השנה" 2009 , עם
הנעה קדמית או כפולה ועם מנועי בנזין ודיזל. לארץ היא מיובאת רק
בגירסת 2.0 ליטר טורבו 220 כ"ס והנעה קדמית, אבל בכל שלוש תצורות
המרכב: סדאן, הצ'בק וסטיישן ("ספורט טורר" באופלית).

למפרט המלא במדריך