מיון לפי דגם | נהיגה | | בטיחות | כסף |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | DS 7 קרוסבק | 1.6PHEV-4X4 | 5 | 17 | 5 | א | 300 |  | 5.9 | TIP | 8 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 317,300 |  |  |  | אודי e-tron | 55 | 5 | 18 | 5 | א | 408 | - | 5.7 |  | 1 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 525,700 |  |  |  | אודי e-tron | SB55 | 5 | 18 | 5 | א | 408 | - | 5.7 |  | 1 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 547,000 |  |  |  | אודי Q2 | 35 Teck | 5 | 16 | 5 | א | 150 |  | 8.6 | M+ | 7 | ק | - | 12.1 |  |  | 5 | 3 | 195,000 |  | |  | אודי Q3 | 35 | 5 | 18 | 5 | א | 150 |  | 9.2 | M+ | 7 | ק | - | 14.4 |  |  | 5 | 3 | 280,500 |  | |  | אודי Q3 | 35 SB | 5 | 19 | 5 | א | 150 |  | 9.5 | M+ | 7 | ק | - | 13.6 |  |  | 5 | 3 | 287,200 |  | |  | אודי Q3 | 40 | 5 | 18 | 5 | א | 190 |  | 7.3 | M+ | 7 | כ | - | 14.4 |  |  | 5 | 3 | 304,200 |  |  |  | אודי Q3 | 40 SB | 5 | 19 | 5 | א | 190 |  | 7.3 | M+ | 7 | כ | - | 12.1 |  |  | 5 | 3 | 305,000 |  | |  | אודי Q3 | 45 SB | 5 | 19 | 5 | א | 245 |  | 5.8 | M+ | 7 | כ | - | 11.5 |  |  | 5 | 3 | 331,500 |  | |  | אודי Q4 e-tron | 40 | 5 | 21 | 5 | א | 204 | - | 8.5 |  | 1 | א | - | |  |  | 5 | 3 | 290,500 |  | |  | אודי Q4 e-tron | 40 SB | 5 | 21 | 5 | א | 204 | - | 8.5 |  | 1 | א | - | |  |  | 5 | 3 | 315,500 |  | |  | אודי Q5 | 45 SB | 5 | 16 | 5 | א | 265 |  | 6.1 | M+ | 7 | כ | - | 11.6 |  |  | 5 | 3 | 409,500 |  |  |  | אודי Q5 | 45 | 5 | 16 | 5 | א | 265 |  | 6.1 | M+ | 7 | כ | - | 11.7 |  |  | 5 | 3 | 381,200 |  |  |  | אודי Q5 | 50 PHEV | 5 | 16 | 5 | א | 299 |  | 6.1 | M+ | 7 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 434,400 |  |  |  | אודי Q5 | 55 PHEV | 5 | 16 | 5 | א | 367 |  | 5.3 | M+ | 7 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 472,500 |  |  |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | אודי Q5 | PHEV 50 SB | 5 | 16 | 5 | א | 299 |  | 6.1 | M+ | 7 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 462,400 |  |  |  | אודי Q5 | PHEV 55 SB | 5 | 16 | 5 | א | 367 |  | 5.3 | M+ | 7 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 500,800 |  |  |  | אודי Q7 | 50TDI | 5 | 14 | 5+2 | א | 286 |  | 6.1 | TIP | 8 | כ | - | 11.5 |  |  | 5 | 3 | 667,300 |  |  |  | אודי Q7 | 55 | 5 | 15 | 5+2 | א | 340 |  | 5.9 | TIP | 8 | כ | - | 8.5 |  |  | 5 | 3 | 667,315 |  |  |  | אודי Q8 | 50TDI | 5 | 18 | 5 | א | 286 |  | 6.3 | TIP | 8 | כ | - | 11.8 |  |  | 5 | 3 | 677,700 |  |  |  | אודי RSQ3 | RSQ3 | 5 | 19 | 5 | א | 400 |  | 4.5 | M+ | 7 | כ | - | 9.0 |  |  | 5 | 3 | 485,200 |  |  |  | אודי RSQ3 | Sportback | 5 | 19 | 5 | א | 400 |  | 4.5 | M+ | 7 | כ | - | 9.0 |  |  | 5 | 3 | 485,200 |  |  |  | אודי RSQ8 | RSQ8 | 5 | 19 | 5 | א | 600 |  | 3.8 | TIP | 8 | כ | - | 6.6 |  |  | | 3 | 1,228,815 |  |  |  | אינפיניטי QX50 | ESSENTIAL 4X4 | 5 | 21 | 5 | א | 268 |  | | CVT | 1 | - | - | 10.0 |  |  | 5 | 3 | 344,800 |  |  |  | אינפיניטי QX50 | LUXE 2X4 | 5 | 21 | 5 | א | 268 |  | | CVT | 1 | ק | - | 10.1 |  |  | 5 | 3 | 303,500 |  |  |  | אינפיניטי QX55 | ESSENTIAL | 5 | 21 | 5 | א | 268 |  | 7.1 | CVT | 1 | כ | - | 10.6 |  |  | 5 | 3 | 385,000 | | |  | אינפיניטי QX55 | LUXE | 5 | 21 | 5 | א | 268 |  | 7.1 | CVT | 1 | כ | - | 10.6 |  |  | 5 | 3 | 354,000 | | |  | אלפא טונאלה | Speciale | 5 | 22 | 5 | א | 130 |  | 9.6 | M+ | 7 | ק | - | 16.1 |  |  | 5 | 3 | 253,000 | | |  | אלפא טונאלה | Sprint | 5 | 22 | 5 | א | 130 |  | 9.6 | M+ | 7 | ק | - | 16.7 |  |  | 5 | 3 | 233,000 | | |  | אלפא טונאלה | Ti | 5 | 22 | 5 | א | 156 |  | 8.8 | M+ | 7 | ק | - | |  |  | 5 | 3 | 273,000 | | |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | אלפא טונאלה | Veloce | 5 | 22 | 5 | א | 156 |  | 8.8 | M+ | 7 | ק | - | |  |  | 5 | 3 | 293,000 | | |  | אלפא סטלוויו | Super | 5 | 16 | 5 | א | 200 |  | 7.2 | TIP | 8 | כ | - | 11.4 |  |  | 5 | 2 | 304,000 |  |  |  | אלפא סטלוויו | Veloce | 5 | 16 | 5 | א | 280 |  | 5.7 | TIP | 8 | כ | - | 11.4 |  |  | 5 | 2 | 375,000 |  |  |  | אסטון-מרטין DBX | V8 | 5 | 19 | 5 | א | 550 |  | 4.5 | TIP | 9 | כ | - | 5.6 |  |  | | 3 | 1,690,000 |  |  |  | ב-מ-וו X1 | sDrive18i | 5 | 15 | 5 | א | 140 |  | 9.6 | M+ | 7 | ק | - | 15.6 | - |  | 5 | 3 | 259,400 |  | |  | ב-מ-וו X1 | xDrive25e | 5 | 15 | 5 | א | 220 |  | 6.9 | TIP | 6 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 307,400 |  |  |  | ב-מ-וו X2 | s18-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 140 |  | 9.6 | M+ | 7 | ק | - | 15.6 |  |  | | 3 | 270,000 |  | |  | ב-מ-וו X2 | x25e | 5 | 17 | 5 | א | 220 |  | 6.8 | TIP | 6 | כ | - | |  |  | | 3 | 313,000 |  |  |  | ב-מ-וו X3 | 30 | 5 | 17 | 5 | א | 252 |  | 6.3 | TIP | 8 | כ | - | 7.4 |  |  | 5 | 3 | 358,700 |  |  |  | ב-מ-וו X3 | 30e | 5 | 17 | 5 | א | 292 |  | 6.4 | TIP | 8 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 399,000 |  |  |  | ב-מ-וו X3 | xDrive20i | 5 | 17 | 5 | א | 184 |  | 8.3 | TIP | 8 | כ | - | 12.1 |  |  | 5 | 3 | 335,000 |  |  |  | ב-מ-וו X4 | 20 MHEV | 5 | 18 | 5 | א | 184 |  | 8.3 | TIP | 8 | כ | - | 12.0 |  |  | | 3 | 394,000 |  |  |  | ב-מ-וו X4 | 30 MHEV | 5 | 18 | 5 | א | 252 |  | 6.3 | TIP | 8 | כ | - | 12.0 |  |  | | 3 | 444,000 |  |  |  | ב-מ-וו X5 | M50 | | 18 | 5 | א | 530 |  | 4.3 | TIP | 8 | כ | - | 6.9 |  |  | | 3 | 895,000 |  |  |  | ב-מ-וו X5 | xDrive30d | 5 | 18 | 5 | א | 286 |  | 6.1 | TIP | 8 | כ | - | 12.5 |  |  | | 3 | 640,000 |  |  |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | ב-מ-וו X5 | xDrive45e | 5 | 18 | 5 | א | 394 |  | 5.6 | TIP | 8 | כ | - | |  |  | | 3 | 679,000 |  |  |  | ב-מ-וו X6 | xDrive30d | 5 | 19 | 5 | א | 286 |  | 6.1 | TIP | 8 | כ | - | 13.0 |  |  | | 3 | 655,000 |  |  |  | בנטלי בנטאיגה | V8 | 5 | 16 | 5 | א | 550 |  | 4.5 | TIP | 8 | כ | - | 7.0 |  |  | | 3 | 1,575,000 |  |  |  | בנטלי בנטאיגה | W12 | 5 | 16 | 5 | א | 608 |  | 4.1 | TIP | 8 | כ | - | 6.1 |  |  | | 3 | 1,985,000 |  |  |  | ג'נסיס GV70 | Elegant | 5 | 20 | - | א | 304 |  | 6.1 | TIP | 8 | כ | - | 10.3 |  |  | 5 | 3 | 343,800 |  |  |  | ג'נסיס GV70 | Sport | 5 | 20 | 5 | א | 304 |  | 6.1 | TIP | 8 | - | - | 10.2 |  |  | 5 | 3 | 413,800 |  |  |  | ג'נסיס GV80 | 3.0D-Elegant | 5 | 21 | 5 | א | 278 |  | 6.8 | TIP | 8 | כ | - | 11.1 |  |  | 5 | 3 | 503,800 |  |  |  | ג'נסיס GV80 | 3.0D-Luxury | 5 | 21 | 5+2 | א | 278 |  | 8.6 | TIP | 8 | כ | - | 11.1 |  |  | 5 | 3 | 573,800 |  |  |  | דאצ'יה דאסטר | 1.3-4X2Laureate | 5 | 17 | 5 | א | 131 |  | 10.6 | - | 6 | ק | - | 15.6 | - |  | 3 | 3 | 116,500 |  | |  | דאצ'יה דאסטר | 1.3-4X4Prestige | 5 | 17 | 5 | א | 150 |  | 10.6 | - | 6 | כ | - | 12.7 |  |  | 3 | 3 | 125,000 |  |  |  | דאצ'יה דאסטר | 1.5D-4X2Laureate | 5 | 17 | 5 | א | 116 |  | 10.5 | - | 6 | ק | - | 19.0 | - |  | 3 | 3 | 119,000 |  | |  | דאצ'יה דאסטר | 1.5D-4X2Prestige | 5 | 17 | 5 | א | 116 |  | 10.5 | - | 6 | ק | - | 20.0 |  |  | 3 | 3 | 116,900 |  | |  | דאצ'יה דאסטר | 1.5D-4X4Laureate | 5 | 17 | 5 | א | 116 |  | 10.4 | - | 6 | כ | - | 19.0 | - |  | 3 | 3 | 133,900 |  |  |  | וולוו XC40 | T3-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 163 |  | 9.6 | TIP | 8 | ק | - | 12.6 |  |  | 5 | 3 | 231,000 |  | |  | וולוו XC40 | T5 PHEV | 5 | 17 | 5 | א | 262 |  | 7.3 | M+ | 7 | ק | - | 44.4 |  |  | 5 | 3 | 270,000 |  | |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | וולוו XC60 | B5-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 250 |  | 7.0 | TIP | 8 | ק | - | 11.2 |  |  | 5 | 3 | 318,000 |  |  |  | וולוו XC60 | B5-4X4 | 5 | 17 | 5 | א | 250 |  | 6.9 | TIP | 8 | כ | - | 11.0 |  |  | 5 | 3 | 344,000 |  |  |  | וולוו XC60 | B5D-4X4 | 5 | 17 | 5 | א | 250 |  | 6.9 | TIP | 8 | כ | - | 11.4 |  |  | 5 | 3 | 380,000 |  |  |  | וולוו XC60 | T8 PHEV | 5 | 17 | 5 | א | 390 |  | 5.8 | TIP | 8 | כ | - | 38.1 |  |  | 5 | 3 | 395,000 |  |  |  | וולוו XC90 | B5 | 5 | 14 | 7 | א | 250 |  | 7.7 | TIP | 8 | כ | - | 13.8 |  |  | 5 | 3 | 495,000 |  |  |  | וולוו XC90 | B5 D | 5 | 14 | 7 | א | 235 |  | 7.6 | TIP | 8 | כ | - | 13.8 |  |  | 5 | 3 | 565,000 |  |  |  | וולוו XC90 | T8 PHEV | 5 | 15 | 7 | א | 390 |  | 5.8 | TIP | 8 | כ | - | 38.1 |  |  | 5 | 3 | 570,000 |  |  |  | טויוטה C-HR | 1.8h-CHIC-4X2 | 5 | 16 | 5 | א | 122 | - | 11.0 | CVT | 1 | ק | - | 20.5 |  |  | 5 | 3 | 158,150 |  | |  | טויוטה C-HR | 1.8h-CITY-4X2 | 5 | 16 | 5 | א | 122 | - | 11.0 | CVT | 1 | ק | - | 21.0 |  |  | 5 | 3 | 152,800 |  | |  | טויוטה יאריס קרוס | 1.5 SOL | 5 | 20 | 5 | א | 125 | - | 11.7 |  | 1 | ק | - | 16.9 | - |  | 5 | | 123,500 | | |  | טויוטה יאריס קרוס | HYBRID ECO | 5 | 20 | 5 | א | 116 | - | 11.2 |  | 1 | ק | - | 22.7 |  |  | 5 | | 140,000 | | |  | טויוטה ראב4 | 2.0Exprience-4X2 | 5 | 18 | 5 | א | 175 | - | 11.0 | CVT | 1 | ק | - | 15.0 |  |  | 5 | 3 | 197,400 |  | |  | טויוטה ראב4 | 2.5h-E-Volve-4X2 | 5 | 18 | 5 | א | 218 | - | 8.4 | CVT | 1 | ק | - | 19.0 |  |  | 5 | 3 | 188,400 |  | |  | טויוטה ראב4 | 2.5h-E-Xclusive-4X4 | 5 | 18 | 5 | א | 222 | - | 8.1 | CVT | 1 | כ | - | 18.5 |  |  | 5 | 3 | 259,400 |  |  |  | טויוטה ראב4 | 2.5h-E-Xprience-4X2 | 5 | 18 | 5 | א | 218 | - | 8.4 | CVT | 1 | ק | - | 18.5 |  |  | 5 | 3 | 198,400 |  | |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | יגואר E-Pace | 2.0S | 5 | 17 | 5 | א | 250 |  | 7.0 | TIP | 9 | כ | - | 10.4 |  |  | 5 | 5 | 340,000 |  |  |  | יגואר F-Pace | 2.0T | 5 | 15 | 5 | א | 250 |  | 6.8 | TIP | 8 | כ | - | 10.8 |  |  | 5 | 5 | 465,000 |  |  |  | יגואר I-Pace | HSE | 5 | 18 | 5 | א | 400 | - | 4.8 |  | 1 | כ | - | |  |  | 5 | 5 | 626,000 |  |  |  | יונדאי טוסון | 1.6Elite-4X2 | 5 | 20 | 5 | א | 180 |  | 8.8 | M+ | 7 | ק | - | 13.0 |  |  | 5 | 3 | 196,000 |  | |  | יונדאי טוסון | 1.6Luxury-4X2 | 5 | 20 | 5 | א | 180 |  | 8.8 | M+ | 7 | ק | - | 13.0 |  |  | 5 | 3 | 185,000 |  | |  | יונדאי טוסון | 1.6Prestige-4X2 | 5 | 20 | 5 | א | 180 |  | 8.8 | M+ | 7 | ק | - | 13.0 |  |  | 5 | 3 | 174,000 |  | |  | יונדאי טוסון | 2.0Premium-4x2 | 5 | 20 | 5 | א | 155 | - | 11.1 | TIP | 6 | ק | - | 9.8 |  |  | 5 | 3 | 164,000 |  | |  | יונדאי סנטה-פה | 2.2CRD-4X2 | 5 | 20 | 5+2 | א | 200 |  | 9.3 | M+ | 8 | ק | - | 15.7 |  |  | | 3 | 273,000 |  | |  | יונדאי סנטה-פה | 2.2CRD-4X4 | 5 | 20 | 5+2 | א | 200 |  | 9.4 | M+ | 8 | כ | - | 15.7 |  |  | | 3 | 303,000 |  |  |  | יונדאי קונא | 1.6Premium-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 198 |  | 7.7 | M+ | 7 | ק | - | 15.0 |  |  | 5 | 3 | 129,000 |  | |  | יונדאי קונא | 1.6Prestige-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 198 |  | 7.7 | M+ | 7 | ק | - | 15.0 |  |  | 5 | 3 | 137,000 |  | |  | לנד-רובר דיסקאברי ספורט | P200 | 5 | 19 | 5+2 | א | 200 |  | 9.2 | TIP | 9 | כ | - | 10.1 |  |  | | 3 | 369,000 |  |  |  | לנד-רובר דיסקאברי ספורט | P250 | 5 | 19 | 5+2 | א | 250 |  | 7.8 | TIP | 9 | כ | - | 10.0 |  |  | | 3 | 425,000 |  |  |  | לנד-רובר ריינג' איווק | 1.5 2X4 | 5 | 18 | 5 | א | 160 |  | 10.5 | TIP | 8 | ק | - | 10.9 |  |  | 5 | 3 | 340,000 |  |  |  | לנד-רובר ריינג' איווק | 2.0S | 5 | 18 | 5 | א | 200 |  | 8.5 | TIP | 9 | כ | - | 10.4 |  |  | 5 | 3 | 369,000 |  |  |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | לנד-רובר ריינג' איווק | 2.0S-Plus | 5 | 18 | 5 | א | 249 |  | 7.5 | TIP | 9 | כ | - | 10.1 |  |  | 5 | 3 | 435,000 |  |  |  | לנד-רובר ריינג' איווק | 2.0SE | 5 | 18 | 5 | א | 249 |  | 7.5 | TIP | 9 | כ | - | 10.1 |  |  | 5 | 3 | 465,000 |  |  |  | לנד-רובר ריינג' איווק | SE PHEV | 5 | 18 | 5 | א | 310 |  | 6.5 | TIP | 8 | כ |  | |  |  | 5 | 3 | 430,000 |  |  |  | לנד-רובר ריינג' ולאר | 2.0S | 5 | 17 | 5 | א | 300 |  | 6.0 | TIP | 8 | כ | - | 10.3 |  |  | 5 | 3 | 520,000 |  |  |  | לנד-רובר ריינג' ולאר | 2.0SE | 5 | 17 | 5 | א | 300 |  | 6.0 | TIP | 8 | כ | - | 10.3 |  |  | 5 | 3 | 560,000 |  |  |  | לנד-רובר ריינג' רובר | 250 SE | 5 | 21 | 5 | א | 250 |  | 8.3 | TIP | 8 | כ |  | 12.5 |  |  | 5 | 3 | 11,500,000 |  |  |  | לנד-רובר ריינג' רובר | 400 HSE | 5 | 21 | 5 | א | 400 |  | 5.8 | TIP | 8 | כ |  | 9.5 |  |  | 5 | 3 | 1,300,000 |  |  |  | לנד-רובר ריינג' רובר | 530 Autobiography | 5 | 21 | 5 | א | 530 |  | 4.7 | TIP | 8 | כ |  | 7.5 |  |  | 5 | 3 | 1,499,000 |  |  |  | לנד-רובר ריינג' רובר | D350 HSE | 5 | 21 | 5 | א | 350 |  | 6.3 | TIP | 8 | כ |  | 11.2 |  |  | 5 | 3 | 1,300,000 |  |  |  | לקסוס RX | 300 | 5 | 15 | 5 | א | 238 |  | 9.5 | TIP | 6 | כ | - | 10.0 |  |  | 5 | 3 | 355,000 |  |  |  | לקסוס RX | 450h | 5 | 15 | 5 | א | 313 | - | 7.7 | CVT | 1 | כ | - | 13.0 |  |  | 5 | 3 | 405,000 |  |  |  | לקסוס UX | 250h | 5 | 18 | 5 | א | 184 | - | 8.5 | CVT | 1 | ק | - | |  |  | 5 | 3 | 218,000 |  | |  | מאזדה CX-3 | 1.5 PURE | 5 | 14 | 5 | א | 116 | - | 11.2 | TIP | 6 | ק | - | 15.3 |  |  | 4 | 3 | 138,000 | | |  | מאזדה CX-3 | 1.5 ZOOM | 5 | 14 | 5 | א | 116 | - | 11.2 | TIP | 6 | ק | - | 15.3 |  |  | 4 | 3 | 120,000 |  | |  | מאזדה CX-3 | 2.0 PURE WHITE | 5 | 14 | 5 | א | 156 | - | 9.1 | TIP | 6 | ק | - | 13.7 |  |  | 4 | 3 | 148,000 | | |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | מאזדה CX-30 | 2.0Comfort-4X2 | 5 | 19 | 5 | א | 165 | - | | TIP | 6 | ק | - | |  |  | 5 | 3 | 158,000 |  | |  | מאזדה CX-30 | 2.5Executive-4X2 | 5 | 19 | 5 | א | 195 | - | | TIP | 6 | ק | - | |  |  | 5 | 3 | 174,000 |  | |  | מאזדה CX-5 | 2.0Comfort-4X2 | 5 | 16 | 5 | א | 165 | - | 10.1 | TIP | 6 | ק | - | 12.8 |  |  | 5 | 3 | 172,000 |  | |  | מאזדה CX-5 | 2.5Executive-4X2 | 5 | 16 | 5 | א | 195 | - | 8.9 | TIP | 6 | ק | - | 12.1 |  |  | 5 | 3 | 188,000 |  | |  | מאזדה CX-5 | 2.5Signature-4X4 | 5 | 16 | 5 | א | 194 | - | 9.0 | TIP | 6 | כ | - | 11.2 |  |  | 5 | 3 | 237,000 |  |  |  | מאזראטי לבנטה | GT 2.0 | 5 | 16 | 5 | א | 330 |  | 6.0 | TIP | 8 | כ | - | 8.5 |  |  | | 3 | 625,000 |  |  |  | מאזראטי לבנטה | Modena | 5 | 16 | 5 | א | 350 |  | 6.0 | TIP | 8 | כ | - | 8.6 |  |  | | 3 | 725,000 |  |  |  | מאזראטי לבנטה | Modena S | 5 | 16 | 5 | א | 430 |  | 5.2 | TIP | 8 | כ | - | 7.3 |  |  | | 3 | 865,000 |  |  |  | מאזראטי לבנטה | Trofeo | 5 | 13 | 5 | א | 580 |  | 4.1 | TIP | 8 | כ | - | 6.3 |  |  | 5 | 3 | 1,250,000 |  |  |  | מיני קאנטרימן | Cooper-PHEV | 5 | 16 | 5 | א | 224 |  | 6.8 | TIP | 6 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 280,000 |  |  |  | מיצובישי ASX | 2.0Instyle | 5 | 9 | 5 | א | 150 | - | 11.7 | CVT | 1 | ק | - | 11.4 |  |  | 5 | 3 | 146,000 |  | |  | מיצובישי ASX | 2.0Intense | 5 | 9 | 5 | א | 150 | - | 11.7 | CVT | 1 | ק | - | 11.4 |  |  | 5 | 3 | 142,000 |  | |  | מיצובישי ASX | 2.0Premium | 5 | 9 | 5 | א | 150 | - | 11.7 | CVT | 1 | ק | - | 11.4 |  |  | 5 | 3 | 155,000 |  | |  | מיצובישי אאוטלנדר | 2.5Executive-4X2 | 5 | 21 | 5+2 | א | 181 | - | | CVT | 1 | ק | - | |  |  | | 3 | 199,000 |  | |  | מיצובישי אאוטלנדר | 2.5Instyle-4X2 | 5 | 21 | 5+2 | א | 181 | - | | CVT | 1 | ק | - | |  |  | | 3 | 200,000 |  | |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | מיצובישי אאוטלנדר | 2.5Luxury-4x2 | 5 | 21 | 5+2 | א | 181 | - | | CVT | 1 | ק | - | |  |  | | 3 | 230,000 |  | |  | מיצובישי אאוטלנדר | 2.5Luxury-4x4 | 5 | 21 | 5+2 | א | 181 | - | | CVT | 1 | כ | - | |  |  | | 3 | 240,000 |  |  |  | מיצובישי אקליפס קרוס | 1.5Executive-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 163 |  | 9.8 | CVT | 1 | ק | - | 11.1 |  |  | 5 | 3 | 162,000 |  | |  | מיצובישי אקליפס קרוס | 1.5Instyle-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 163 |  | 9.8 | CVT | 1 | ק | - | 11.1 |  |  | 5 | 3 | 174,000 |  | |  | מיצובישי אקליפס קרוס | 1.5Intense-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 163 |  | 9.3 | CVT | 1 | ק | - | 11.9 |  |  | 5 | 3 | 157,000 |  | |  | מיצובישי אקליפס קרוס | 1.5Premium-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 163 |  | 9.8 | CVT | 1 | ק | - | 11.1 |  |  | 5 | 3 | 183,000 |  | |  | מרצדס EQA | 250 | 5 | 21 | 5 | א | 188 | - | 8.9 | - | 1 | ק | - | |  |  | | 2 | 301,000 | | |  | מרצדס EQC | 400 | 5 | 18 | 5 | א | 408 | - | 5.1 |  | 1 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 500,000 |  |  |  | מרצדס GLA | 200-4X2 | 5 | 19 | 5 | א | 163 |  | 8.7 | M+ | 7 | ק | - | 14.7 |  |  | | 2 | 305,000 |  | |  | מרצדס GLA | 250-4X2 | 5 | 19 | 5 | א | 224 |  | 6.9 | M+ | 8 | ק | - | 12.5 |  |  | | 2 | 399,000 |  | |  | מרצדס GLA | 250E | 5 | 19 | 5 | א | 218 |  | 7.1 | M+ | 8 | ק | - | |  |  | 5 | 2 | 315,000 |  | |  | מרצדס GLC | 200 | 5 | 15 | 5 | א | 197 |  | 7.8 | TIP | 9 | כ | - | 12.0 |  |  | 5 | 2 | 465,000 |  | |  | מרצדס GLC | 300E | 5 | 15 | 5 | א | 320 |  | 5.7 | TIP | 9 | כ | - | |  |  | 5 | 2 | 515,000 |  | |  | מרצדס GLC | 43AMG | 5 | 15 | 5 | א | 390 |  | 4.9 | TIP | 9 | כ | - | 9.5 |  |  | 5 | 2 | 681,000 |  |  |  | מרצדס GLC | 63AMG | 5 | 15 | 5 | א | 510 |  | 3.8 | TIP | 9 | כ | - | 7.5 |  |  | 5 | 2 | 920,000 |  |  |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | מרצדס GLC | Coupe-200 | 5 | 16 | 5 | א | 197 |  | 7.9 | TIP | 9 | כ | - | 11.5 |  |  | 5 | 2 | 515,000 |  | |  | מרצדס GLC | Coupe-300E | 5 | 16 | 5 | א | 320 |  | 5.7 | TIP | 9 | כ | - | |  |  | 5 | 2 | 555,000 |  |  |  | מרצדס GLC | Coupe-43AMG | 5 | 16 | 5 | א | 390 |  | 4.9 | TIP | 9 | כ | - | 9.6 |  |  | 5 | 2 | 705,000 |  |  |  | מרצדס GLC | Coupe-63AMG | 5 | 16 | 5 | א | 510 |  | 3.8 | TIP | 9 | כ | - | 7.7 |  |  | 5 | 2 | 971,000 |  |  |  | מרצדס GLE | 350d-E | 5 | 18 | 5 | א | 320 |  | 6.8 | TIP | 9 | כ | - | |  |  | | 2 | 695,000 |  |  |  | מרצדס GLE | 400d | 5 | 18 | 5 | א | 320 |  | 6.8 | TIP | 9 | כ | - | |  |  | | 2 | 725,000 |  |  |  | מרצדס GLE | 400d Coupe | 5 | 18 | 5 | א | 330 |  | 5.7 | TIP | 9 | כ | - | 12.3 |  |  | | 2 | 755,000 |  |  |  | מרצדס GLE | 53AMG Coupe | 5 | 18 | 5 | א | 435 |  | 5.3 | TIP | 9 | כ | - | 8.0 |  |  | | 2 | 975,000 |  |  |  | מרצדס GLE | Coupe 350dE | 5 | 19 | 5 | א | 320 |  | 6.9 | TIP | 9 | כ | - | |  |  | | 2 | 795,000 |  |  |  | ניסן אקס-טרייל | 1.3Black-4X2 | 5 | 13 | 5+2 | א | 160 |  | 11.5 | - | 7 | ק | - | 13.6 |  |  | 5 | 3 | 185,000 |  | |  | ניסן אקס-טרייל | 1.3Tekna-4X2 | 5 | 13 | 5+2 | א | 160 |  | 11.5 | M+ | 7 | ק | - | 13.6 |  |  | 5 | 3 | 195,000 |  | |  | ניסן קשקאי | 1.3pure-4X2 | 5 | 21 | 5 | א | 155 |  | 9.2 | CVT | 1 | ק | - | 15.2 |  |  | 5 | 3 | 162,000 |  | |  | ניסן קשקאי | 1.3Tekna-4X2 | 5 | 13 | 5 | א | 155 |  | 9.2 | CVT | 1 | ק | - | 15.6 |  |  | 5 | 3 | 187,000 |  | |  | ניסן קשקאי | 1.3Ultra-Tech-4X2 | 5 | 21 | 5 | א | 155 |  | 9.2 | CVT | 7 | ק | - | 15.3 |  |  | 5 | 3 | 172,000 |  | |  | סאנגיונג קורנדו | 1.5 | 5 | 19 | 5 | א | 163 |  | 12.0 | TIP | 6 | ק | - | 15.0 |  |  | 5 | 3 | 147,000 |  | |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | סובארו XV | 1.6Classic | 5 | 17 | 5 | א | 114 | - | 13.9 | CVT | 1 | כ | - | 12.5 | - |  | 5 | 5 | 139,000 |  |  |  | סובארו XV | 2.0Crosstrek | 5 | 17 | 5 | א | 152 | - | 10.4 | CVT | 1 | כ | - | 12.5 | - |  | 5 | 5 | 162,000 |  |  |  | סובארו XV | 2.0Crosstrek-LTD | 5 | 17 | 5 | א | 152 | - | 10.4 | CVT | 1 | כ | - | 13.3 |  |  | 5 | 5 | 173,000 |  |  |  | סובארו אאוטבק | Limited | 5 | 22 | 5 | א | 170 | - | 10.2 | CVT | 1 | כ | - | 11.6 |  |  | 5 | 5 | 235,000 |  |  |  | סובארו פורסטר | 2.5Sport | 5 | 18 | 5 | א | 182 | - | | CVT | 1 | כ | - | 12.5 |  |  | 5 | 5 | 215,000 |  |  |  | סובארו פורסטר | 2.5Z | 5 | 18 | 5 | א | 182 | - | | CVT | 1 | כ | - | 12.5 | - |  | 5 | 5 | 170,000 |  |  |  | סוזוקי איגניס | 1.2GLX | 5 | 16 | 5 | א | 90 | - | 12.7 | CVT | 1 | ק | - | 18.8 |  |  | 3 | 3 | 105,000 |  | |  | סוזוקי איגניס | 1.2GLX | 5 | 16 | 5 | א | 90 | - | 12.6 | - | 5 | ק | - | 18.8 |  |  | 3 | 3 | 94,000 |  | |  | סוזוקי ויטארה | 1.4 GLX | 5 | 14 | 5 | א | 140 |  | 10.6 | TIP | 6 | ק | - | 17.5 |  |  | 5 | 3 | 141,000 | | |  | סוזוקי ויטארה | 1.4 GLXV | 5 | 14 | 5 | א | 140 |  | 10.6 | TIP | 6 | ק | - | 17.5 |  |  | 5 | 3 | 150,000 | | |  | סיאט אטקה | 1.5Experience-4X2 | 5 | 16 | 5 | א | 150 |  | 8.6 | M+ | 7 | ק | - | 14.7 |  |  | 5 | 2 | 168,900 |  | |  | סיאט אטקה | 1.5FR-4X2 | 5 | 16 | 5 | א | 150 |  | 8.6 | M+ | 7 | ק | - | 14.7 |  |  | 5 | 2 | 172,000 |  | |  | סיאט אטקה | 1.5Style-4X2 | 5 | 16 | 5 | א | 150 |  | 8.6 | M+ | 7 | ק | - | 14.7 |  |  | 5 | 2 | 149,000 |  | |  | סקודה אניאק | Lodge | 5 | 20 | 5 | א | 204 | - | 8.6 | - | 1 | ק | - | |  |  | 5 | 2 | 225,500 | | |  | סקודה אניאק | Loft | 5 | 20 | 5 | א | 204 | - | 8.6 | - | 1 | ק | - | |  |  | 5 | 2 | 190,500 | | |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | סקודה אניאק | Sportline | 5 | 20 | 5 | א | 204 | - | 8.6 | - | 1 | ק | - | |  |  | 5 | 2 | 261,500 | | |  | סקודה אניאק | Suite | 5 | 20 | 5 | א | 204 | - | 8.6 | - | 1 | ק | - | |  |  | 5 | 2 | 243,500 | | |  | סקודה קארוק | 1.5Ambition-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 150 |  | 8.9 | M+ | 7 | ק | - | 15.4 |  |  | 5 | 2 | 171,000 |  | |  | סקודה קארוק | 1.5Style-4X2 | 5 | 17 | 5 | א | 150 |  | 8.9 | M+ | 7 | ק | - | 15.4 |  |  | 5 | 2 | 191,000 |  | |  | סקודה קודיאק | 1.5Ambition 4X2 | 5 | 16 | 5+2 | א | 150 |  | 9.7 | M+ | 7 | ק | - | 12.7 |  |  | 5 | 2 | 205,000 |  | |  | סקודה קודיאק | 1.5Business 4X2 | 5 | 16 | 5+2 | א | 150 |  | 9.7 | M+ | 7 | ק | - | 12.7 |  |  | 5 | 2 | 191,000 |  | |  | סקודה קודיאק | 1.5Style 4X2 | 5 | 16 | 5+2 | א | 150 |  | 9.7 | M+ | 7 | ק | - | 12.7 |  |  | 5 | 2 | 226,000 |  | |  | סקודה קודיאק | 2.0Style 4X4 | 5 | 16 | 5+2 | א | 190 |  | 8.2 | M+ | 7 | כ | - | 10.8 |  |  | 5 | 2 | 255,000 |  |  |  | סקודה קודיאק | 2.0TDI-Ambition-4X2 | 5 | 16 | 5+2 | א | 150 |  | 10.3 | M+ | 7 | ק | - | 16.0 |  |  | 5 | 2 | 220,000 |  | |  | סקודה קודיאק | 2.0TDI-K&L-4X4 | 5 | 16 | 5+2 | א | 200 |  | 8.6 | M+ | 7 | כ | - | 14.0 |  |  | 5 | 2 | 288,000 |  |  |  | סקודה קודיאק | 2.0TDI-Style-4X2 | 5 | 16 | 5+2 | א | 150 |  | 10.3 | M+ | 7 | ק | - | 16.0 |  |  | 5 | 2 | 236,000 |  | |  | סקודה קודיאק | 2.0TDI-Style-4X4 | 5 | 16 | 5+2 | א | 200 |  | 8.6 | M+ | 7 | כ | - | 14.0 |  |  | 5 | 2 | 261,000 |  |  |  | פולקסווגן טוארג | 3.0TDI | 5 | 18 | 5 | א | 286 |  | 6.1 | TIP | 8 | כ | - | 12.1 |  |  | 5 | 3 | 504,700 |  |  |  | פולקסווגן טיגואן | 1.5Life 4X2 | 5 | 15 | 5 | א | 150 |  | 9.2 | M+ | 7 | ק | - | 13.6 |  |  | 5 | 3 | 177,300 |  | |  | פולקסווגן טיגואן | 1.5Life+ 4X2 | 5 | 15 | 5 | א | 150 |  | 9.2 | M+ | 7 | ק | - | 13.3 |  |  | 5 | 3 | 202,300 |  | |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | פולקסווגן טיגואן | 2.0Life+ 4X4 | 5 | 15 | 5 | א | 190 |  | 7.4 | M+ | 7 | כ | - | 11.6 |  |  | 5 | 3 | 223,300 |  |  |  | פולקסווגן טיגואן אול-ספייס | 1.5Elegance 2X4 | 5 | 21 | 5+2 | א | 150 |  | 9.6 | M+ | 7 | ק | - | 13.2 |  |  | 5 | 3 | 187,300 | | |  | פולקסווגן טיגואן אול-ספייס | 1.5Elegance+ 2X4 | 5 | 21 | 5+2 | א | 150 |  | 9.6 | M+ | 7 | ק | - | 13.0 |  |  | 5 | 3 | 212,300 | | |  | פולקסווגן טיגואן אול-ספייס | 2.0Elegance+ 4X4 | 5 | 21 | 5+2 | א | 190 |  | 7.7 | M+ | 7 | כ | - | 11.4 |  |  | 5 | 3 | 233,300 |  |  |  | פורד אדג' | 2.0SEL-4X2 | 5 | 14 | 5 | א | 248 |  | 8.2 | TIP | 8 | ק | - | 8.5 |  |  | 5 | 3 | 243,000 |  | |  | פורד אדג' | 2.0Titanium-4X2 | 5 | 14 | 5 | א | 248 |  | 8.2 | TIP | 8 | ק | - | 10.2 |  |  | 5 | 3 | 275,000 |  | |  | פורד אדג' | 2.7ST-4X4 | 5 | 14 | 5 | א | 330 |  | 6.9 | TIP | 8 | כ | - | 8.9 |  |  | 5 | 3 | 320,000 |  |  |  | פורד אקספלורר | 2.3Limited | 5 | 19 | 5+2 | א | 300 |  | | TIP | 10 | כ | - | 10.2 |  |  | 5 | 3 | 355,000 |  |  |  | פורד קוגה | 1.5Titanium-4X2 | 5 | 11 | 5 | א | 182 |  | 9.9 | TIP | 6 | ק | - | 11.6 |  |  | 5 | 3 | 160,000 |  | |  | פורד קוגה | 1.5Titanium-X-4X2 | 5 | 11 | 5 | א | 182 |  | 9.9 | TIP | 6 | ק | - | 11.6 |  |  | 5 | 3 | 175,000 |  | |  | פורד קוגה | 1.5Titanium-X-4X4 | 5 | 11 | 5 | א | 182 |  | 10.1 | TIP | 6 | כ | - | 10.8 |  |  | 5 | 3 | 190,000 |  |  |  | פורד קוגה | 1.5Trend-4X2 | 5 | 11 | 5 | א | 182 |  | 9.9 | TIP | 6 | ק | - | 11.6 |  |  | 5 | 3 | 144,000 |  | |  | פורד קוגה | 1.5Trend-X-4X2 | 5 | 11 | 5 | א | 182 |  | 9.9 | TIP | 6 | ק | - | 11.6 |  |  | 5 | 3 | 149,000 |  | |  | פורשה מקאן | 2.0T | 5 | 13 | 5 | א | 245 |  | 6.7 | M+ | 7 | כ | - | 9.9 |  |  | 5 | 2 | 525,000 |  |  |  | פורשה מקאן | S | 5 | 13 | 5 | א | 354 |  | 5.3 | M+ | 7 | כ | - | 9.0 |  |  | 5 | 2 | 615,000 |  |  |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | פורשה קאיין | 3.0 | 5 | 17 | 5 | א | 340 |  | 6.2 | TIP | 8 | כ | - | 8.7 |  |  | | 2 | 665,000 |  |  |  | פורשה קאיין | GTS | 5 | 17 | 5 | א | 460 |  | 4.5 | TIP | 8 | כ | - | 7.1 |  |  | | 2 | 1,065,000 |  |  |  | פורשה קאיין קופה | 3.0 | 5 | 19 | 5 | א | 340 |  | 6.0 | TIP | 8 | כ | - | 8.5 |  |  | | 2 | 675,000 |  |  |  | פורשה קאיין קופה | GTS | 5 | 19 | 5 | א | 460 |  | 4.5 | TIP | 8 | כ | - | 7.1 |  |  | | 2 | 1,085,000 |  |  |  | פיג'ו 3008 | 1.6PHEV-4X4 | 5 | 19 | 5 | א | 300 |  | 6.5 | TIP | 8 | כ | - | 61.5 |  |  | 5 | 3 | 263,400 |  |  |  | קדילאק XT4 | 2.0Premium | 5 | 18 | 5 | א | 237 |  | | TIP | 9 | ק | - | |  |  | | 3 | 273,400 |  | |  | קדילאק XT4 | 2.0Sport | 5 | 18 | 5 | א | 237 |  | | TIP | 9 | כ | - | |  |  | | 3 | 309,400 |  |  |  | קדילאק XT5 | 3.6-4X2 | 5 | 15 | 5 | א | 310 | - | | TIP | 9 | ק | - | |  |  | | 3 | 374,800 |  | |  | קדילאק XT5 | 3.6-4X4 | 5 | 15 | 5 | א | 310 | - | | TIP | 9 | כ | - | |  |  | | 3 | 390,000 |  |  |  | קופרה אטקה | CUPRA-4X4 | 5 | 18 | 5 | א | 300 |  | 5.1 | M+ | 7 | כ | - | 11.1 |  |  | 5 | 2 | 253,300 |  | |  | קיה סורנטו | 1.6h EX | 5 | 20 | 5+2 | א | 227 |  | 8.6 | TIP | 6 | ק | - | 15.2 |  |  | 5 | 3 | 268,000 |  |  |  | קיה סורנטו | 1.6PHEV-4X4 | 5 | 20 | 5+2 | א | 261 |  | 8.4 | TIP | 6 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 308,000 |  |  |  | קיה סורנטו | 2.2CRD-4X4 | 5 | 20 | 5+2 | א | 202 |  | 9.0 | TIP | 8 | כ | - | 16.1 |  |  | 5 | 3 | 255,000 |  |  |  | קיה סורנטו | 2.4Urban-4X2 | 5 | 20 | 5+2 | א | 180 |  | 10.1 | TIP | 6 | ק | - | 11.5 |  |  | 5 | 3 | 238,000 |  | |  | קיה ספורטאז' | 1.6 EX | 5 | 22 | 5 | א | 180 |  | 8.8 | M+ | 7 | ק | - | 13.5 |  |  | 5 | 3 | 187,000 | | |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | קיה ספורטאז' | 1.6 Hybrid | 5 | 22 | 5 | א | 230 |  | 8.0 | M+ | 7 | ק | - | 17.5 |  |  | 5 | 3 | 233,000 | | |  | קיה ספורטאז' | 1.6 PHEV | 5 | 22 | 5 | א | 265 |  | 8.2 | M+ | 7 | כ | - | |  |  | 5 | 3 | 242,000 | | |  | קיה ספורטאז' | 1.6 Premium | 5 | 22 | 5 | א | 180 |  | 8.8 | M+ | 7 | ק | - | 13.5 |  |  | 5 | 3 | 197,000 | | |  | קיה ספורטאז' | 1.6 Top | 5 | 22 | 5 | א | 180 |  | 8.8 | M+ | 7 | ק | - | 13.5 |  |  | 5 | 3 | 182,000 | | |  | קיה ספורטאז' | 1.6 URBAN | 5 | 22 | 5 | א | 180 |  | 8.8 | M+ | 7 | ק | - | 14.2 |  |  | 5 | 3 | 172,000 | | |  | קיה ספורטאז' | 1.6D URBAN | 5 | 22 | 5 | א | 136 |  | 11.4 | M+ | 7 | ק | - | 16.4 |  |  | 5 | 3 | 177,000 | | |  | קיה ספורטאז' | 2.0 URBAN | 5 | 22 | 5 | א | 156 | - | 11.4 | TIP | 6 | ק | - | 12.0 |  |  | 5 | 3 | 167,000 | | |  | שברולט בלייזר | 2.0RS | 5 | 18 | 5 | א | 230 |  | 8.0 | TIP | 9 | כ | - | 10.3 |  |  | | 3 | 293,500 |  |  |  | שברולט בלייזר | 3.6Premier | 5 | 18 | 5 | א | 305 | - | 6.8 | TIP | 9 | כ | - | 8.9 |  |  | | 3 | 288,500 |  |  |  | שברולט טריילבלייזר | 1.3LS-4X2 | 5 | 19 | 5 | א | 155 |  | 8.5 | CVT | 1 | ק | - | 14.5 | - |  | | 3 | 157,000 |  | |  | שברולט טריילבלייזר | 1.3LT-4X2 | 5 | 19 | 5 | א | 155 |  | 8.5 | CVT | 1 | ק | - | 14.5 |  |  | | 3 | 162,000 |  | |  | שברולט טריילבלייזר | Active1.3-4X4 | 5 | 19 | 5 | א | 155 |  | 9.1 | TIP | 9 | כ | - | 12.8 |  |  | | 3 | 182,500 |  |  |  |
|

|
