אודות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
היתרון של נטקאר
מה מייחד את נטקאר מכל אתרי הרכב?
* האנשים שעושים אותו
* הקהל שמבקר בו
* התוכן הייחודי שלו

נטקאר, אתר הרכב המוביל והוותיק בישראל (נוסד 1996), נערך על-ידי רוני אהרנוביץ
מייסד עיתונות הרכב הישראלית (מקים ועורך המגזינים 'טורבו' 1981 ו'אוטו' 1985) 
ולוחם מיליטנטי למען ציבור נהגי ישראל. לאתר תורמים מיטב עיתונאי הרכב בעולם. 
לא תמצאו בו כתבים אלמוניים, שמתחלפים חדשות לבקרים. 

רק בנטקאר תמצאו רמה מקצועית ללא תחרות - וגם אתיקה עיתונאית שאין דומה לה 
באתרי רכב אחרים; אצלנו אין פרסומת סמויה ("תוכן שיווקי"). אנחנו עיתון, לא פרסומון 
(עיתון כותב לקוראיו, פרסומון למפרסמיו). לכן אנחנו לא חוששים לתת לך שירות 
בלעדי: דירוג כוכבים לכל מכונית הנמכרת בארץ.

נטקאר הוא אתר הרכב היחיד בארץ שמנהל פורום פתוח, בו אתם זכאים לקבל ייעוץ 
מקצועי ואישי, ללא הטרדות של אנשי מכירות במסווה של "יועץ וירטואלי" אנונימי.


רוני אהרנוביץ - פעילות עיתונאית וציבורית למען נהגי ישראל
1979 – עתירה לבג"ץ בעד התרת יבוא רכב משומש
1981 – הקמת ועריכת מגזין הרכב הראשון בישראל (טורבו)
1982 – הוגה ויוזם מירוץ המכוניות הראשון בארץ (ראליקרוס עפולה)
1983 – הקמת ארגון נהגי ישראל (אנ"י)
1983 – חסימה הפגנתית ראשונה של כביש 1 במאבק למען הנהגים
1985 – יוזם הצעת חוק למימון שיפור רשת הכבישים מכספי מיסוי רכב
1986 - מייסד ועורך מגזין הרכב אוטו ז"ל (1986-1993) 
1991 - יוזם תכנית החניה של ת"א (ביטול הסנדלים, חניה על מדרכה)
1994 – חשיפת הפיכתו של המגזין אוטו מעיתון לפרסומון
1996 - מייסד ועורך אתר הרכב הישראלי הראשון באינטרנט (נטקאר)
2001 – עתירה לבג"ץ נגד הקורס לנהיגה מונעת
2002 – ייעוץ לוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא שינוי שיטת הניקוד
2007 – מאבק משפטי נגד עיריית ת"א בעד חניה בתחנות אוטובוס
2010 – עתירה לבג"ץ נגד מצלמות המהירות ובעד העלאת המהירות





      'חדשות' 26.9.91